thehardway

Alla inlägg den 23 mars 2015

Av meliiiissaa - 23 mars 2015 22:48

Hejsan Melissa! Jag har märkt att du inte är i toppform just nu, och tänkte bara skicka lite styrkekramar. Trots att vi inte umgås eller ens pratar så tänkte jag bara att jag kunde skriva en liten hälsning att jag tänker på dig och att jag hoppas att du blir bra igen. Det är långt ifrån lätt att vara inne på akuten dag in och dag ut, men jag tycker att du verkar vara en stark person ändå - se bara dig själv i spegeln, du slutar ju inte kämpa!

Ibland sker nedgångar här i livet, då man tvingas kriga som en soldat fastän man själv inte valt detta öde. Men, man säger ju trots allt att ''God gives his strongest soliders his toughest battles'', vilket är något jag tycker du ska ta åt dig!

Och när du mår som sämst, när du bara känner för att lägga dig ner på marken för att gråta som en bebis - kom då ihåg att du aldrig är ensam! Det finns så många människor runtomkring dig som bryr sig om dig, och skulle offra sina liv för dig. Däribland är dina föräldrar. Med det sagt tycker jag att du ska kämpa fram ett leende för deras skull, det klarar du! Och med ett enda leende kan du göra deras dag, kanske till och med deras vecka, mycket lättare.. För både du och dem lever i en mardröm just nu.

Förutom detta vill jag även påminna dig om att en viss hjälp finns att tillgå på alla håll och kanter. Jag själv inte göra dig frisk - trots att jag mer än gärna hade velat ha den förmågan.. Men, när du känner dig nere så får du mer än gärna skicka ett meddelande, inte bara ett utan flera hundra om det skulle få dig att må bättre. För även om vi inte pratar så finns jag här, det vill jag bara påminna dig om! Så nu hoppas jag att jag fått dig att må lite bättre, förhoppningsvis. Kanske ett litet leende? Tänk med på att du har så mycket mer här i livet att göra - resa, äta god mat, resa lite till, äta ännu mer gott, festa lite kanske? träffa släkt och vänner och sååå mycket mer.

Den jävla sjukdomen jävlas med fel person, I know that, så bevisa det för alla andra också! Var stark nu, gråt om det behövs, men glöm inte LEVA!!!

Kramis, Sara.

Av meliiiissaa - 23 mars 2015 19:52

Jag har fått en nål.

 


Jag har städat.

 


Jag har gråtit massa och varit väldigt emo( är fortafarde depp as fuck.)

 


Jag har gått runt och varit kär. Som vanligt.

 


Jag har kollat på en miljon filmer & läst skvaller.

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Livet med Diabetes Mellitus 1.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards