thehardway

Direktlänk till inlägg 15 mars 2015

vilka nerver?

Av meliiiissaa - 15 mars 2015 16:38

" jag vill inte tävla mot alla andra..."

Den lilla glädjen jag hade innan försvanm lika fort.
Så trött på att bara vara hemma och ruttna om dagarna & där i mellan få utbrott och gråta lite osv osv. Har iaf förflyttat mej från ruttnandet i soffan till sängen nu. Jag hatarhatarhatarhatar i stort sätt allt just nu och ja tänker på saker som jag i vanliga fall inte ens hade kunnat få för mej att tänka på.
Önskar att någon våldgästade mej och sa " nu åker vi iväg och gör nått, ja tar hand om dej ". Hade kunnat gå ut till skogen och sätta mej på en sten och de hade känts så jävla bra. Det börjar också bli jobbigt ocj tröttsamt att kunna vara själv eller att inte ens kunna gå på toa utan att sockret sjunker. Är så äckligt trött på allt att ja börjat gå mej själv på nerverna.
#fuckdiabetes

 
 
Ingen bild

Kicki

18 mars 2015 15:13

Tycker det låter som du skulle behöva ha en sensor som mäter ditt blodsocker kontinuerligt så du kan ställa in det ordentligt.
Ligg på och kräv det bästa. Du har väl pump?

meliiiissaa

20 mars 2015 16:45

Har haft en sensor i 7 dagar som har mätt bs men den får ja bara ibland. Nej ja har insulinpenna :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av meliiiissaa - 2 augusti 2015 20:56


Jag har alltid varit den som inte velat prata om jag mår dåligt, har aldrig velat prata om min diabetes med någon. Har alltid sagt att jag mår bra när sockret varit dåligt, mest för att ja inte vill att dom som frågar ska oroa sig. Men nu efter all...

Av meliiiissaa - 2 augusti 2015 09:42


Kurva betyddr h..ra på bosniska hihihi, lika kul varje gång. mvh dålig humorSåhär såg de ut igår då.. ...

Av meliiiissaa - 1 augusti 2015 22:21


..4 månader senare, ja lever fortfarande!    Mycket har hänt sen 4/4 haha, jag blev aldrig skickad till Lund pga att ja kände att ja inte fick någon hjälp av mitt diateam. Istället så fick ja vara en bitch och tjata till mej en pump, efter många ...

Av meliiiissaa - 4 april 2015 14:38

" för att må bra så måste du göra saker för dej själv. "   Dessa dagar sen jag kom hem från sjukan har varit kaos, eller ja allt mellan kaos och lycka. Jag trodde att allt var påväg att bli bra, visst jag låg högt i sockret men vi alla trodde a...

Av meliiiissaa - 25 mars 2015 16:47

Blir ett uppehåll på bloggen. Måste ta mej igenom allt detta äckliga skitet, måste hitta energi och ork till att vilja fortsätta. Måste hitta energi till att sluta mej själv,min diabetes och allt annat äckligt jävla helvete. #fuck dia...no fuck e...

Presentation


Livet med Diabetes Mellitus 1.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards