thehardway

Direktlänk till inlägg 22 mars 2015

överkörd av en pansarvagn

Av meliiiissaa - 22 mars 2015 07:52

Den här dagen suger. MVH rakt från hjärtat.


Mina påsar som ska hänga under ögonen hänger istället vid knäna.

Viiiiilken natt.. har inte sovit nått & jag har snart varit vaken i 24 timmar. 

Sockret har då alltså legat lågt hela natten och vägrat att gå upp till mer än 8.0 och där efter börjat sjunka, like always. Har fått min tredje påse med glukos, ju mer dom höjer droppet dessto mera kissar jag. 

Har fått en röd lapp där jag/dom ska skriva exakt allt jag äter & dricker och hur mycket. Så jag tog lite pepsi max att dricka. Eftersom att jag är så jävla trött så glömde ja ju detta riktigt fort.. När ja väl kom på de och sa till dagens ssk här så frågade hon hur mycket jag drack, jag svarar " en klunk " och hon frågar " hur många milliliter? ".. ja. hur många ml var det?! Som tur var så sa hon att vi kunde skriva en klunk och ifall doktorn inte förstod så fick han fråga eller nått.


Klockan är 08:00 och det är snart dags för frukost, är inte sugen på att äta frukost ett dugg pga har ätit hela natten typ.

Söndag är det idag också,hade ju hellre legat hemma och kollat på något dåligt som går på tv än att vara här.

Hoppas mina föräldrar kommer snart så att jag har något annat att göra. Alla besök är välkomma som kan tänkas göra en arg,bitter ledsen diabetiker på bättre humör.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av meliiiissaa - 2 augusti 2015 20:56


Jag har alltid varit den som inte velat prata om jag mår dåligt, har aldrig velat prata om min diabetes med någon. Har alltid sagt att jag mår bra när sockret varit dåligt, mest för att ja inte vill att dom som frågar ska oroa sig. Men nu efter all...

Av meliiiissaa - 2 augusti 2015 09:42


Kurva betyddr h..ra på bosniska hihihi, lika kul varje gång. mvh dålig humorSåhär såg de ut igår då.. ...

Av meliiiissaa - 1 augusti 2015 22:21


..4 månader senare, ja lever fortfarande!    Mycket har hänt sen 4/4 haha, jag blev aldrig skickad till Lund pga att ja kände att ja inte fick någon hjälp av mitt diateam. Istället så fick ja vara en bitch och tjata till mej en pump, efter många ...

Av meliiiissaa - 4 april 2015 14:38

" för att må bra så måste du göra saker för dej själv. "   Dessa dagar sen jag kom hem från sjukan har varit kaos, eller ja allt mellan kaos och lycka. Jag trodde att allt var påväg att bli bra, visst jag låg högt i sockret men vi alla trodde a...

Av meliiiissaa - 25 mars 2015 16:47

Blir ett uppehåll på bloggen. Måste ta mej igenom allt detta äckliga skitet, måste hitta energi och ork till att vilja fortsätta. Måste hitta energi till att sluta mej själv,min diabetes och allt annat äckligt jävla helvete. #fuck dia...no fuck e...

Presentation


Livet med Diabetes Mellitus 1.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards